گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

برگ زندگی 4

1392/12/15 7:00
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

   عنوان داستان:

«آیا سه قفل بایک کلید بازمی شود؟!»

جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت: «سه قفل در زندگی ام وجود دارد و سه کلید از شما می خواهم.   ـقفل اول این است که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.  ـ قفل دوم این که دوست دارم کارم برکت داشته باشد.  ـ قفل سوم این که دوست دارم عاقبت بخیر شوم.»    شیخ نخودکی فرمود: «برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان.برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان  و برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان. »جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟؟!!شیخ نخودکی فرمود:«نماز اول وقت،شاه کلید است...

          حسد وحرص وبخل وشهوت و آز               

به خدا اگر گذارد تو را به نماز....  سنایی؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان خانمی
15 اسفند 92 11:15
خدایا توفیق نماز اول وقت رو به همه ما عطا بفرما
مامانی
پاسخ
امین
ایـلـیــــا جـون
16 اسفند 92 16:11
واقعا زیبا بود ... من همیشه نمازمو میخونم ولی خوب گاهی وقتا اول وقت نیست
مامانی
پاسخ
قبول باشه التماس دعا
لی لی تم
17 اسفند 92 8:22
در خدمتم فقط دیر نشه که من میرم مسافرت
مامان دلنیا
17 اسفند 92 16:02
اموزنده بود عزیزم.التماس دعا