گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

معذرت

1392/11/30 0:00
نویسنده : مامانی
264 بازدید
اشتراک گذاری

معذرت میخوام پسمل مامانی که دیر شدگریه تنبل شدم دیگهچشمک یه خورده

البته چند روزی که بابایی بد جور سرما خورده بود بعدهم من وشما هنوزم خوب خوب نشدی ولی خدارو شکر خیلی بهتریخیال باطل

واما ممنون از تمامی دوستانمون که این چند روز مارو فراموش نکردن مثل مامان خانمی که همیشه به ما سر میزنندو نظر میزارن چاکریم

و اما پست جدید که شامل چندتا عکس از شاهزاده چوچولوی مامان بفرمایید تو دم در بد

دیگه پسر من مردی شده واسه خودشا چیه چرا قیافتو اینجور میکنیتعجب

میگی دروغ میگم خوب خودت نگاه کن عینک

دیدی راست گفتمچشمک انقد بزرگ شده پسرم که خودش شیشه شیرشو میخوره بعد منو صدا میکنهتشویق

تازشم میگه دلت بسوزه من جی جی دارم شما نداریدنیشخند

 

11.25که دوست بابایی با خانمش خونمون بودن این عکسو بابایی از شما گرفت با روروک

به نظر ما که گشنگه نظر شما چیهسوال

اخ بخولمت با اون شیطنتایی که از چشمات میریزه دلربای منماچ

اخه انقد از همه دل میبری میشه بگی  تکلیفشون چی چی میشهمتفکر

میبینید این پدر صلواتی متفکر

باباشه در حین اخبار دیدنتعجب

مثل باباش اخبار نیگا میکنهقلب

قربونش برم این یکیش به مامانش رفته از روشنایی موقع خواب بدش میادخجالت

پتورو کشیده رو چشاش بعدش خوابیدهماچ

اینم که مال امروز یه خورده که حالت بهتر شد عکس گرفتیم

دوست دارم پسری گلمقلب

انشالله همیشه سالم و موفق باشی انشالله همه بچه هاخیال باطل

 بگو آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

آتــریـسـا جـون
30 بهمن 92 0:48
آخی ایشالله هر چه زودتر خوب بشی امیرعلی جون آره بابا واسه خودش آقایی شده دیگه موقعشه که براش برین خواستگاری به نظر منم از فرم لبش معلومه که گرسنشه منم تو روشنایی خوابم نمیبره چه تفاهمی بــــــــوس برای گل پسرمون
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی پسر مام اینه دیگه پس خالش واسش استین بزن بالا
مامان خانمی
30 بهمن 92 8:47
سلام گلم واااای اسممو تو مطلبت آوردی خجالت کشیدم وظیفست عزیزم دوستت دارم امیر علی کوچول موچولتو از طرف من ببوس
مامانی
پاسخ
ماهم میدوستیمتون
طراحی تقویم93 کمترین هزینه بهترین کیفیت
30 بهمن 92 9:41
سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با طراحی تقویم 93 خیلی باحال طراحی کردم خودتون بیاین ببینین درست میگم تقویم با عکسای نی نی نازتون فداش بشم نانازییییییییییی راستی از همه جا کمتره هزینش بدو بیااااااااااااااا منتظر شما و جوجوت هستـــــــــــــــــم
آتــریـسـا جـون
30 بهمن 92 10:44
ا خب من که نمیدونم امیرعلی چه جور دختری رو دوست داره که پس مامانی بهتره که خودت براش آستین بالا بزنی خواهش میشه قابل شما رو نداره مرسی عزیزم لطف داری
مامانی
پاسخ
ای بابام اخرشم باید خودمون دست به کار شیم
arezoo amme
30 بهمن 92 12:50
سلام خدا بد نده خانوادگي سرماخوردين خداروشكر كه بهترينماشاا... به اين خوجل پسر كه اينقد آقا شده وااااااااي چقد فدايي داشته باشي شما گل پسر هزار ماشاا... هر وقت مي بينمت دلم واسه ديدن پسملم غش ميره... سالم وسرزنده باشي اميرعلي جون در كنار مامان وبابا...
مامانی
پاسخ
مرسی دختر عمه زا انشالله گل پسرتونم میبینیم
مامان مهدی کوچولو
30 بهمن 92 13:38
امیر علی جون خیلی دوست دارم مامانی خصوصی داری
قالب اختصاصی و تقویم کودکانه
30 بهمن 92 15:12
سلام دوست عزیز هزینه ی طراحی هر صفحه تقویم سه هزارتومان هست یکی دوروزه فایل رو تحویل میدم قبل از تحویل فایل اصلی تست را براتون میفرستم که تائیدش کنید
سهيلا مامان وانيا
30 بهمن 92 16:09
آ خى عزيزم سرما خوردى ايشالله زودى خوب بشى واى عزيزم عکسهات خيلى خوشگله مخصوصااون لباس سفيده اى جونم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله سهیلا
مامان مهدی کوچولو
30 بهمن 92 19:09
عزیزم با افتخار لینک شدید
مامانی
پاسخ
شما هم لینکی دوست من
آتــریـسـا جـون
1 اسفند 92 12:55
آره دیگه کار خودتونه
مامان خانمی
3 اسفند 92 12:18
دلمون تنگیده واستون کجایین پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟