گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

دست چوچولو پا چوچولو

1392/11/22 15:28
نویسنده : مامانی
2,308 بازدید
اشتراک گذاری

                  سلام شاهزاده ی من سلام گل همیشه بهارم

                        4 ماهگیت مبارک

                   

 این عکسا مربوط به20 بهمن مامانی با هم تو خونه بازی میکردیم که یهو دلم خواست اندازه های اعضای بدنت و بگیرم که شما وقتی بزرگ شدی و دیدی ببینی چقد موچولو بودی گشنگم ولی ماشالله انقد ورج وورجه کردی که حد نداشت خیلی کارمو سخت کردی بخاطر همین کامل نشد ببخشید پسری من

 

اخی گرررربون دستای چوچولو موچولت

فقط 7.5سانتقلببخملمشون

انجوشتاتم 3.5 خنده

    

اینم دور مچته 9.5

اخ اخ چقد گنداس خوشمزهچه مشت قوی

جرات داری بیا مچ بندازیماسترس

    

دور بازورو نیگا حال کن

12 سانته

فکتو جمع کن بچه

  

اینم از ساعد خوش فرمم

مامانی نیگا کیف کنماچ

قربون اون دستای کوچولو خجالت

حالا نوبت پاهای ناناسم

کی میشه پاهای خشملتو بزاری زمین راه بریخیال باطل

اینم از مچ پا بخولمت هام هام هام

ساق پا رو نیخابغل

کی بشه بری فوتبال من بکیفمخیال باطل

خوشمزهدیگه واجب شد که بخولم برین کنار

جلومو نگیرین ولم کنین

میخوام بخولمش اب از لب ولوچم راه افتادخوشمزه

چه رونی

دور کمرو 40و یکی دو ذرهنیشخند

یه قر میدی واسه مامان جون بگیرم

اینم از دور سینه

ماشالله به پسملم

فدات شم مامانی

             کلی کیف کردم با قد وبالات پسملی

مرسی که پیشمی مال منی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان خانمی
22 بهمن 92 20:06
سلام عزیزم خدا نگهداره این گل پسرتون رو. خدایا همه بچه ها رو واسه مامان باباهاشون حفظ کن
مامانی
پاسخ
سلام خانومی گل انشالله انشالله به دنیااومدن نی نی شمایه ماچ گنده واسه نی نی
مامان بردیا شیطون
22 بهمن 92 21:02
مامانی داری چکار میکنی.... قربونش برم
مامان بردیا شیطون
22 بهمن 92 21:03
زندگی شوق رسیدن به همان فردایی است که نخواهد آمد تو نه در دیروزی و نه در فردایی ظرف امروز پر از بودن توست شاید این خنده که امروز دریغش کردی آخرین فرصت همراهی با امید است
مامان دلنیا
23 بهمن 92 8:55
هرسال وقتی…..(تاریخ تولد)……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن از خودم می پرسیدم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟…. و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه …. 4ماهگیت مبارک عزیزدلم.
مامانی
پاسخ
مرسی
مامان ثمين
23 بهمن 92 11:02
سلام.مرسي كه به ما سرزديد خصوصي داري دوست من
مامانی ساره
24 بهمن 92 10:39
واقعا باید خدا رو شکر کرد خودمونم باورمون نمیشه یه روزی نی نی کوچولو بودیم با این اندازه ها خوب کاری کردی مامانی، براش یادگاری میمونه
مامانی
پاسخ
اخ گفتی یعنی میشه یه روزی باید متعجب این روزامون باشیم
مامان خانمی
26 بهمن 92 11:23
سلام دلمون واسه وروجکتون تنگ شد. چرا دیگه ازش عکس نمیزارین؟
مامانی
پاسخ
ببخشید مهمون داشتیم سرمون شلوخ بود
مامان عرفان
26 بهمن 92 23:16
سلام عزیزم خیلی جالبه واقعا خوشم اومد
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
گروه طراحي سياه وسفيد
27 بهمن 92 12:53
با عرض سلام قيمت طراحي قالب 8هزارتومان هستش و اسلايدسو عكس و لوگو به عنوان هديه براي شما طراحي ميشه ممنون از حضورتون
قاصدک
27 بهمن 92 14:34
سلام عزیز. ممنون که به ما سر زدی. وای که چه ایده خوبییییییییییییی. اگه اجازه بدی کاملا از شما تقلید کنمو منم مثل شما اندازه تک تک اعضای مانی رو بگیرم؟؟؟ با اجازتون لینکتون کردم
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم راحت باش شما هم لینکی
آتــریـسـا جـون
27 بهمن 92 15:31
هی وای نه اگه منو بخولی که دیگه تموم میشم چه گل پسر نازی دارین خیلی خوشم اومد با اجازه لینکتون کردم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم شما هم لینکی
ترنم
28 بهمن 92 8:45
سلام عزیزم ممنونم بهم سر زدی ماشالله به پسمل پهلونت ایشالله سالم و قوی بزرگ شه تو رو خدا براش اسپند دود کنه این بال و بازوشو نشون میدی چشم نخوره وقتی رفتم پیش دکتر خودم بهم گفت این دکتر سونو عمدا جنسیتو نگفته گفتش کلا جنسیت رو نمیگه میشناخش آخه الکی گفته پسشتش رو کرده ولی آخه چرا دکتر باید الکی اینجوری بگه البته بهم گفتش که احتمال ضعیف پسره هر چی که هست فقط سالم باشه
مامانی
پاسخ
مرسی حتما چه دختور بدجنسیانشالله همه بچه ها
مامان فرنيا
28 بهمن 92 11:01
ماشالله به اين گل پسري چه اندامي چه قدو بالاييواقعا يادگاري خوبي ميشه واسش
آتــریـسـا جـون
28 بهمن 92 12:08
خواهش میشه عزیزم چشــمـ ممنون ولی فکر کنم آدرس لینک آتریسا رو اشتباه گذاشتین چون از توی وب شما میخواستم بیام تو وبم خودم نمیشد
مامانی
پاسخ
میدرستمش
مامان خانمی
29 بهمن 92 13:14
الهی قربون پاهای تپلیش برم هروقت میام تو وبتون که ببینم مطلب جدید گذاشتین یا نه از عکس پاهای کوچولو میفهمم از مطلب جدید خبری نیست
مامانی
پاسخ
اره مامان خانمی این مامانی یه خورده تنبل شده پست جدید واسه پسملیمون نمیزار
مامان سجاد
29 بهمن 92 15:35
سلام به به چه پسمل نازی خوش به حالتون که این واکسن رو گذروندی من باید 36 روز دیگه پسملی رو ببرم بای واکسن خیلی نگرانم بازم بیاین پیشم
مامانی
پاسخ
غصه نخور مامانی پسرامون خیلی قوین از پسش بر میان
سهيلا مامان وانيا
29 بهمن 92 21:31
ماشالله باشه پسر خوشگلمون.
فریده
4 اسفند 92 9:07
سلام ، وبلاگ زیبایی دارید و پسرتون خیلی نازه . ممنون که به وبلاگ پرهام آمدید ، اگه مشکلی نیست شما رو به جمع دوستان پرهام اضافه کنم ؟
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم چه مشکلی خوشحالم میشم
ترنم
16 فروردین 93 10:30
سلام مامان گل پسر ماشاله به گل پسرت هر روز خوشگلتر میشه فقط مانی چرا این مطالب جدید رو تو صفحات جداگانه میزاری خو نمیشه نظر داد لحظه لحظه این شیطونیاش قشنگه برامون
مامانی
پاسخ
تا حالا به اینش فکر نکرده بودمولی مطالبش قدیمیه ها شما هر جا نظر بزاری ممنونتیمچشم اینورم مطلب میزاریم