گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

قدم20

1392/12/12 11:06
نویسنده : مامانی
205 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

عکسای آتلیه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام گل پسر مامان ماچ

11.3باهم رفتیم اتلیه عکس گرفتیم

اونجا بود که بهت قول دادم تا یک سالگی هر ماه بریم اتلیه

این ماه که رفتم عکسای ماه پیش بگیرم گفتن واسه امروز وقت نداریم

ما هم برگشتیم خونه حالا هم که دیگه خودم وقت نمیکنم

قضیه خونه تکونی و این حرفاست

خلاصه میترسم این ماه تموم شه و من شرمنده شما شماوه

دعا کن که انطور نشهخیال باطل

بگذریم اینم از عکسای 3ماهگی شاهزاده ی من

فقط چون از روی عکس دوباره عکس گرفتم کیفیت پایینه نیشخند

یادم رفته فایل عکسا رو بگیرمابله

ولی خوب اتلیه مخصوص کودکان اینجا نداره بخاطر همین فک میکنم عکسا جالب نشدهناراحت

ولی پسملی من همه جور جییییییییییییگرماچ

اینم خودم گرفتم خونه بابابزرگه تو نیشابورنیشخند

این پسر چه ناز بخولمت مامانیخوشمزه

دیگه برم به کارام برسم بابایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان خانمی
12 اسفند 92 11:43
به به به خیلی هم قشنگ شدن عکسا . خدا نگهداره پسملی کوچولومون رو. راستی این حرفا چیه فراموشتون نکردم خدا بکشه کسی رو که بخاد فراموشتون کنه.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم چشات قشنگهخدا نکنه عزیزم مرسی که ما رو فراموش نکردین
مامان فرنيا
12 اسفند 92 12:56
مهم همانطوري كه خودت گفتي گل پسريه كه هرجايي و در هر شرايطي خوشگل و خوردنيه
ایـلـیــــا جـون
12 اسفند 92 14:25
وای چه عکسای نازی گرفتی امیر علی جون خیلی قشنگن ، امیدوارم برای دامادیت بری آتلیه و عکسای خوشگل بگیری
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
12 اسفند 92 18:11
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري با این عکسای اتلیه اش همه عالی میشه خیلی ناز درمیاد اگه سفارش بدی دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
سهيلا مامان وانيا
13 اسفند 92 23:50
اى جون دلم ماشالله پسرمون همه جوره خوشگله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم
فریده
14 اسفند 92 8:07
عکسا عالی شده ، ولی خیلی خودتو اذیت نکن که هر ماه بری آتلیه ، خودتم عکس بگیری خوبه ،
مامانی
پاسخ
مرسی اینم هست خوب
مامان مهیلا
15 اسفند 92 20:09
وای چه عکس های خوشگلی مبارکه دیگه به ما سر نمی زنید؟