گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

قدم18

1392/12/5 14:03
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامان به قربونت بره پسر قشنگم

یکی یدونه ی مامانی

امید دل مامانی

عاشقونه دوست دارم

هم شما رو هم بابایی رو

می خوام از این چند روز که گذشت بنویسم

پس دنبالم بیا

3روزی میشه که وقتی دمر میوفتی شروع میکنی به کنجکاوی

مثلا روز اول من وباباداشتیم چایی میخوردیم شماهم طبق معمول نگاه میکردی و دهنتو مزه مزه میکردخوشمزه ماهم طبق معمول غصه میخوردیم که هنوز نمیتونستیم چیزی بهت بدیم بجز جی جی

خلاصه بعد خوردن چایی سرگرم صحبت بودیم که ناگه صدای لیوان شنیدیمسوال

برگشتیم پشت سرمونو نگاه کردیم دیدم ای ددم وایتعجب

اق پسر گلمون دمر شده و خودشو رسونده به سینی چای و یکی از لیوانا رو بردا شته 

میخواد بخورهاسترس

مامان جان لیوان که خوردنی نیست الهی من فدات شم قلب

شانس اوردم لیوانا خالی بود

با بابایی کلی ذوق کردیم باورمون نمیشد دیگه راه افتادی

گذشت

شب سفره پهن کردم تو حال نزدیک شما

ما سرگرم خوردن بودیمو شما سرگرم بازی دیگه داشتیم تماشات میکردیم که یواش یواش

 اومدی نزدیک سفره و نون برداشتی و گذاشتی دهنت

قررررررررررررررررررررررربونت بشمماچ

دیشبم همین کارو تکرار کردی نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحنهیپنوتیزممتفکر

خوشحالم بابت اینکه راه افتادیلبخند

ناراحنم بابت اینکه هنوز تو خوردن نمیتونی همراهمون باشیگریه

از وقتی وارد 4 ماه شدی اینطولی میخوابی نیگا

اینم چند تا دیگه از عکسای پسر گلم

بازم موقع خداحافظی رسید بابای گلمبای بای

دوست دارم عشقکمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

ابجي سجا
5 اسفند 92 15:24
ممنون خاله خيلي خوش اومدين وب ابجيم
ابجي سجا
5 اسفند 92 15:37
الهی کلبه ی قلبت ،درش سمتِ خوشی واشه نبینم رنگِ غمگینی ، رو دیوارِ دلت باشه (مالک سواعدی)
مهناز
5 اسفند 92 18:39
آخییییییییییی خوابهای خوب ببینی فرشته کوچولو با تبادل لینک موافقم
مامانی
پاسخ
مرسی
مامان خانمی
5 اسفند 92 19:19
کوچولوی فسقلی چه شیطون بلایی شده واسه خودش خدا نگهت داره عروسک دلم غش میره وقتی فکر میکنم یه روز هم محمدسجاد باید از این کارا کنه خدایا زنده نگهم دار که اون روزا رو ببینم
مامانی
پاسخ
ای بابا اومدی راه نیای ها این چه حرفیه انشالله 120 بلکه هم بیشتر عمر کنی
مامانی ساره
5 اسفند 92 20:26
عزیز دلم چه خواب قشنگی رفتی خاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم
فریده
7 اسفند 92 11:38
چقدر بامزه خوابیده ، مثل عروسک خرس خواب آلو. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه .
ایـلـیــــا جـون
7 اسفند 92 12:03
سلام گلم مرسی از اینکه بهمون سر زدی امیدوارم که قدرمو بدونه آره عزیزم من که لینکت کردم شیما جون اسم وب برادر زادهات چیه ؟
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم شما هم لینکی دوستم
سهيلا مامان وانيا
7 اسفند 92 14:21
اى جونم نگا چه ناز خوابيده عزيزممممم
زهرا
11 اسفند 92 10:52
الهي چه شوشگل خوابيده خدا حفظش كنه
مامانی
پاسخ
مرسی
آتــریـسـا جـون
12 اسفند 92 1:49
فدا فدا ، خیلی خوبه که راه افتادی امیر علی جونم ناراحت نباش عزیزم به موقعش شما رو تو غذا خوردن همراهی میکنه چه ناز میخوابی تو شیطون بلا
مامانی
پاسخ
انشالله
فریده
12 اسفند 92 8:46
اون طرز خوابیدنش که باسنش رو می ده بالا دقیقا می شه شکل خرس خوابالو. خدا حفظش کنه