گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

بالاخره تموم شد

1392/11/15 22:09
نویسنده : مامانی
528 بازدید
اشتراک گذاری

                          

                    بیا تو بقیه عکس هارم ببین دوست عزیز

                                   بیا تعارف نکن بفلما بفلما دیخه

                                               بدو بیا توبدو دیگه

                                                  خیال باطل  منتظرمخیال باطل

شلوار بافت پسملم تموم شد 13 روز طول کشید ولی ارزششو داشت سه روزشو که پسملی مریض بود مهمونم که داشتیمو ولی بالاخره موفق شدم بزن دست قشنگ روتشویقتشویق

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم پسسسسسسسسسسسسملیییییییقلبماچماچماچقلب

هر دونشو هر رجشو با عشق بافتم برات پسمل قشنگم امیدوارم دوسش داشته باشی راستی اینم نگفتم که فقط بخاطر تو بافتنی رو یاد گرفتمخیال باطلمیییییییییییدوستمتماچ

سوالبه نظرتون با این لباس ها تو اتلیه عکس بگیرم گشنگ میشه؟سوال

همسریگفته اونیکی بندشم ابی کنم راستم میگه خوب پس تا بعدبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهناز
15 بهمن 92 22:55
آخی چه پسر نازی
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
dayisham(amir)
18 بهمن 92 12:52
fadat besham dayiii khili khoshgel shodi inja mikhamet!!!!!! inja delamo bordi jigar!!!!! delam tang shod!!!
مامانی
پاسخ
مرسی دایی جونمبه دایی هام رفتم دیگهگییه نکن دایی جونم قول میدم عید بیام خونتون قول مردونه ها
سهيلا مامان وانيا
18 بهمن 92 15:05
به به مامان با سليقه.خيلى قشنگ شده به نظرم آ تليه رفتى حتما يه عکس فقط با کلاهش بنداز. مثل ماه شده.دوستم گل پسرمون به داشتن چنين مامانى افتخار ميکنه
مامانی
پاسخ
مرسی خانومی خودمم همین نظرو دارم وانیا جونمون هم به این مامان مهربون مفتخرممنون که به ماسر زدی و نظر دادی دوست عزیز
مامان فرنيا
20 بهمن 92 9:50
سلام دوست جون دستت درد نكنه خيلي هنرمندي خيلي قشنگ شده بخصوص عاشق كلاه شدم
مامانی
پاسخ
قربونت به شما که نمیرسیم قابل شما رو هم نداره
مامان عرفان
21 بهمن 92 11:41
عزیزم! خیلی خوشگله. ولی اونیکی بندشم ابی کنی بهتره . اقای پدر راست میگه. همینه گفتن مامان خوبی دارم میشینه توی خونه می بافه دونه دونه می پوشم خوشگل میشم مثل دسته گل میشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!
مامانی
پاسخ
حتما خودمم به همین نتیجه رسیدم مرسی دوست عزیز
مامان خانمی
21 بهمن 92 12:11
من عاشق کلاهش شدم ولی بلد نیستم اینجوری ببافم
مامانی
پاسخ
قابلی نداره جیگررررررررر
مامانی ساره
25 بهمن 92 23:06
سلام عزیزم چقدر ناز شده، دست مامان هنرمندمون درد نکنه
مامانی
پاسخ
قربون شما مرسی
ترنم
20 اسفند 92 10:59
مبارکش گل پسر