گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

بدون عنوان

1394/11/7 5:24
نویسنده : مامانی
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام امیدم سلام همه کسم

نمیدونم چی بگم چطور بگم از کجا بگم از کی بگم

یا چجوری خودمو توجیه کنم که این همه وقت به وب سر نزدم

امیدوارم هرکجا که هستی سرحال و خوشحال باشی

پسرک نازم انقدر زود بزرگ شدی و اقا شدی

ما رو سرگرم خودت کردی که وقت دیگه ای برای کارای دیگه ندارم

اخ نمکدون من قربونت برم خیلی خیلی 

با نمکی خیلی

الان زیاد وقت ندارم از شیرین کاریات و شیرین زبونیات بگم

فقط خواستم یکی از اتفاقای بزرگ و مهمی وعالی که داره

کتو زندگی 3 نفره ما رخ میدره و ثبت کنم

پسر گلم جمع 3 نفره ما امروز 4نفره میشه

اره خوشگلم امروز روز تولد داداشیه

انقد. لحظات قشنگی رو برامون ساختی

که حیفم اومد بیشترش نکنم

همینجور که میدونی ما توشهر غریبیم و شما خیلی تنها

به خاطر همین خیلی زود خانوادمونو بزرگ کردیم

هرچند من همیشه دوست داشتم اختلاف سنی بچه هام با هم کم باشه و خدا جونم این موهبتشون رو از من دریغ نکرد 

الان شما و مامانی و بابایی و بابا لالا کردین منم گفتم

سریع این پست رو بزارم تا راهی بیمارستان شیم

انشالله به امید خدا

بنابرین بازم معذرت عجله دارم باس برم همیشه 

دوست دارم و خواهم داشت عشق قشنگم

هر جا که هستی از همینجا گونه های نازت رو میبوسم

منتظر پست بعدی باش عشقم

الان انقدر دیره که وقت نمیکنم برگردم و پستم و چک کنم

پس اشتباهی اگه سر زده بود ندید بگیرگلم

دوستدار همیشگی تو و داداشی ناز مامان 

فعلا بای 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)