گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

بدون عنوان

1393/3/8 9:12
نویسنده : مامانی
645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم همونطور که بهت گفتم امشب

پرواز داریم یعنی دی انتظار به سر رسید

خیلی دلم واسه خانوادم تنگ شده خیلی

اینم از عکسایی که قولشو داده بودم

گفتم قبل رفتنمون حتما بزارم

بفرمایید تو گلم
 

اینا بدترین دونه هایی بود که زدی قربونت

ولی چون شما خیلی قوی بودی زودی خوب شدی

از وقتی وارد 7ماهگی شدی این حرکت انجام می دادی تا 8ماهگی

من و بابایی هم فقط منتظر بودیم این کارو بکنی ما بخندیم

خیلی این حرکتتو دوست داشتمبوس

مدرسه بابایی

پارک سر پوشیده مشهد (ترمینال)

عزیزکم وقت نمیکنم از عکسا برات تعریف کنم  کلی کار دارم

بوس بوس تا بعدبوس

بابایبای بای

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان خانمی
8 خرداد 93 12:40
خوش بگذره گل من
مامان امیرصدرا
18 خرداد 93 18:58
سلام خدا حفظش کند خوشحال میشم به من هم سربزنید
مامانی ساره
28 خرداد 93 11:20
انشاءالله که همیشه به گردش وشادی باشین عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی دوست خوبمهمچنین شما
مامان خانمی
1 تیر 93 10:55
دلم برات تنگ شده امیرعلی خوشگلم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم ما هم همینطور
زهرا
9 تیر 93 14:47
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌ / \التماس دعا
مامانی
پاسخ
محتاجیم به دعا عذیذ
مامان خانمی
14 مهر 93 8:45
یه خبر خوش یه خبر خوش وبلاگ جدید زدم لطفا بفرمایید دیدن کنید