گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

قدم32

1393/2/20 15:32
نویسنده : مامانی
636 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بفرما ادامه مطلب

سلام عزیز دل مامانی

قربونت برم ببخشید که انقدر دیر به دیر میام و وبت و به روز میکنم

خیلی بازیگوشی اصلا وقت سر خاروندن ندارم چه برسه به اینک بشینم پای کامپیوتر

این دفعه با خبرای خوبی نیومدم چند روزی میشه اصلا حالت خوب نیس

شنبه هفته پیش بچه همسایه خیلی با شما بازی کرد

تا که شب همون روز همه بدنش تاول زد

فهمیدیم که ابله مرغون داره

از همون موقع بود که غصه هام شروع شد

چرا نداره که مامان جون این یعنی اینکه تموم اون هفته پیش که شما وحسین

باهم در ارتباط بودین اون ناقل بیماری بوده و این یعنی اینکه من باید

منتظر ابله مرغون شما می بودم

درسته که میگن هرچی کوچکتر باشی بهتر

ولی .اخه شما هنوز خیلی کوچیکی

خلاصه بادلهره و نگرانی روزارو سپری کردم تا پنجشنبه شب

که شما خوب خوب بودی ولی یه دفعه تب کردی 38.5

خیلی گریه کردی عزیزم قربون اون مرواریدات برم یکی یکی میریختن رو گونه هات

اون شب با هر ترفندی بود تبت اوردیم پایین البته 4 صبح موفق شدیم

شیاف و گل بنفشه و استامینوفن و پاشویه و.........

البته دکترم برده بودیمتا هنوز که هنوز تب داری و بی حالی

ولی از امروز بگم وقتی داشتم پوشکت و عوض میکردم دیدم

تموم بدنت تاول تاول شده

درسته ابله مرغونه
و حالا با کلی زحمت خوابوندمت درسته خیلی اذیت شدیم من و بابایی

ولی همه اینا فدای سرت اخه ما شمارو خیلی خیلی دوست داریم

راستی بابایی هنوز خبر نداره اخه هرچی زنگ زدم در دسترس نبود

 وقتی اومد میبریمت دکتر که انشالله بهتر شی

دوست دارم تموم زندگیمبوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی ساره
23 اردیبهشت 93 14:54
غصه نخور مامانی انشاءالله که حال پسر گلمون هر چه زودتر خوب میشه
فاطمه ع
23 اردیبهشت 93 19:55
الاهیییییییییییییییی قربووووووووووووووونش انشاا.. زودی خوب بشه
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم امیر علی حالش خوبه خوبه مرسی دوست عزیز
ترنم
24 اردیبهشت 93 9:15
آخی عزیزم خدا نکنه مریض بشی گل پسر ایشاله آبله رو پشت سر بزاری و حالت خوب بشه دیگه هم مریضی دور و برت نیاد
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون از لطفتون
مامان خانمی
28 اردیبهشت 93 16:49
الهی قربونت بره خاله ایشالله که زود خوب شی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم
ایـلـیـا جون
30 اردیبهشت 93 19:26
سلام عزیزم اشکال نداره بازم ممنون از محبتت ای جان عمه شدنتون مبارک عکس از 2قلو ها هم بذارین ای جان چه بد ولی اشکال نداره عزیزم باور کن تو بچگی خیلی بهتره که آبله مرغون بگیره من که 21 سالمه تازه پارسال آبله مرغون گرفتم از خجالت بیرون هم نمیتونستم برم سلام گلم من هنوز خودمم ندیدمشون خودمم موافقم خیلی راحت این پروسه رو رد کرد گل پسرم