گل پسرمگل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

یکی یدونه عزیز خونه

با هم بخندیم

1393/1/31 13:32
نویسنده : مامانی
736 بازدید
اشتراک گذاری


ﻣﺎﻫﯽ ﮐﻪﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪی ﺭﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐن:
فروﺭﺩﯾﻦ = ﻣﻦ ﻟﯿﺲ ﺯﺩم
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ = ﻣﻦ ﻓﺸﺮﺩﻡ
ﺧﺮﺩﺍﺩ = ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ
تیر = ﻣﻦ ﺻﯿﻐﻪ ﮐﺮﺩﻡ
ﻣﺮﺩﺍﺩ = ﻣﻦ ﺑﻮﺱ ﮐﺮﺩﻡ
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ = ﻣﻦ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﮐﺮﺩﻡ
ﻣﻬﺮ = من خاروندم یک
ﺁﺑﺎﻥ = ﻣﻦ بغل کردم
ﺁﺫﺭ = ﻣﻦ ﺳﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻡ
ﺩﯼ = ﻣﻦ ﺗﺮﮐﻮﻧﺪم
ﺑﻬﻤﻦ = ﻣﻦ راضی کردم
ﺍﺳﻔﻨﺪ = ﻣﻦ ﺯﺩﻡ

سوالسوالسوالسوال
 روز به دنیا اومدنت رو انتخاب کن:
1.
یک شیلنگ رو
2.
یک بز رو
3.
همسایه مون رو
4.
یک مسافر رو
5.
معلم جغرافیام رو
6.
یک تسبیح رو
7.
ادکلنم رو
8.
یک میل گردان رو
9.
پوشک بچه ی حسن آقا رو
10.
یک بیخانمان رو
11.
یک هویج رو
12.
یک لوله پلیکا رو
13.
یک گانگستر رو
14.
یک چاقو رو
15.
یک غواص رو
16.
یک فالگیر زن رو
17.
یک قاطر رو
18.
پول رو
19.
یک بازنشسته ی زالو صفت رو
20.
دوست دختر قبلیم رو
21.
عروسمون رو
22.
یک آزادی خواه رو
23.
کریستین رونالدو رو
24.
یک ته تغاری رو
25.
یک چشم چرون رو
26.
یک خدا نشناس رو
27.
یک زید باز رو
28.
یک معلول ذهنی رو
29.
یک دانش آموز رو
30.
یک هندونه رو
*
تعجبتعجبتعجبتعجب
رنگ پیرهنی رو که الان پوشیدی انتخاب کن:
قرمز = به خاطر اینکه بابام میگه زور تو بازوست.
سبز = به خاطر اینکه من تو المپیک نماد یک انسان انگل بودم.
مشکی = به خاطر اینکه دوسش دارم.
آبی = به خاطر اینکه نمیتونم خودمو کنترل کنم.
زرد = به خاطر اینکه این یه شعاره.
سفید = به خاطر اینکه من هر کاری دلم بخواد میکنم.
بنفش = به خاطر اینکه من میخوام پیشرفت کنم.
نارنجی = به خاطر اینکه خانواده م فکر میکنن من یه احمق به تمام معنا هستم.
قهوه ای = به خاطر اینکه من خیلی با کلاسم.
صورتی = به خاطر اینکه رویاهامو نابود کرد.
طوسی = به خاطر اینکه هوس کردم.
کرمی = به خاطر اینکه میگن یه مو از خرس کندن غنیمته.
هیچکدام = به خاطر اینکه من مایه ی هیبت هستم.
قهقههقهقههقهقهه
حالا جملاتتو کنار هم قرار بده و تو comment بنویس که بخندیم

نیشخندراستی امیدوارم که ناراحت نشده باشیدچشمک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

فاطمه ع
31 فروردین 93 17:13
سلام خانمی ممنون که بهم سرزدی وممنون بابت دلدلریت ودعای خوبت خدا امیرعلی تو حفظ کنه
مامان خانمی
31 فروردین 93 23:31
هه هه جمله من شد: من دوست داشتم یک لوله پلیکا رو به خاطر اینکه من مایه هیبت هستم.
مامان امیرعلی
1 اردیبهشت 93 14:15
سلام خانمی،عکس پسرتو بیشتر بزار ببینیم،رمز خصوصیت چیه؟البته اگه دلت خواست بگو
سهيلا مامان وانيا
2 اردیبهشت 93 17:42
چرا نظرات منو نميزارى
مامان سجاد
2 اردیبهشت 93 17:50
سلام خیلی شیطونی میدونی چی شد من بغل کردم یه لوله پلیکا رو به خاطر اینکه خیلی باکلاس هستم چرا دیگه بهم سر نمیزنی
فریده
3 اردیبهشت 93 8:12
من بوس کردم ادکلنم رو به خاطر اینکه دوستش دارم.
گرافیک های کودکانه
3 اردیبهشت 93 15:56
من بوس کردم عروسمون رو بخاطر اینکه من میخوام پیشرفت کنم
مامانی ساره
4 اردیبهشت 93 15:29
اینم جمله ی من: من فشردم یه هویج رو به خاطر اینکه میخوام پیشرفت کنم
ایـلـیـا جـون
10 اردیبهشت 93 15:38
ایول چه با حال ، مال من اینطوری در اومد : من صیغه کردم یک باز نشسته ی زالو صفت رو بخاطر اینکه دوستش دارم
♥ مامان مهیلا♥
16 اردیبهشت 93 19:58
سلام خانمی خوبی خدا پسملتو بهت نگه داره دیگه به ما سر نمیزنی؟بابا دلمون واست تنگه
مامان مهدی کوچولو
17 اردیبهشت 93 21:14
من فشردم یک قاطر رو به خاطر اینکه نمیتونم خودمو کنترل کنم